niedziela, 23 września 2012

suckday

Weekend się skończył..znowu będę żyć myślą byle do piątku. Mam nadzieję, że chociaż będziemy zwalniani z ostatnich lekcji w czwartek i piątek, bo nasza kochana wychowawczyni jedzie z pierwszakami na obóz integracyjny.. Byłoby wspaniale, gdybym wracała do domu przed 14. Ale jak będzie, to się okaże.
A tak z innej beczki, wczoraj byłam na "Jesteś Bogiem". Dobry film, polecam. Nawet jeśli nie jest się fanem Paktofoniki, ale zna się historię Magika.
Poza tym weekend jak weekend, cały starałam się spędzić z Sewerynem i tak też było. Widziałam się też z Mileną i mam kilka jej zdjęć, ale opublikuję je jutro. ;) Tymczasem jakieś moje z wakacji i dzisiejszego dnia;) 


















dobranoc. ;)




1 komentarz:

  1. :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń